Yeay! Langsir Moden Untuk Raya Dah Siap. Terima Kasih Idaman Indah!
Wednesday, July 27, 2011 | 7/27/2011 09:47:00 AM | 33 love(s)

Yep Yep. Aku tau aku tau. Puasa tak lagi tapi dah pasang langsir raya. Actually kami dah LIMA tahun guna khidmat langsir yang lama tu. Tu yang beriya tempah dari Idaman Indah suruh design langsir kami untuk raya tahun ni. Yeay! ada langsir baru. ^_^

Memperkenalkan langsir raya dan cat rumah baru untuk raya tahun ni. weeee, barulah feeling nak beraya tu bertambah sikit. Combination Grey and Black Color is Malatopz bilang si Velvet.

Maaflah ya,gambar-gambar aku ni tak terang benderang sangat. Paham-paham saja lah kan ambil gambar guna handphone. ^_^ Satu lagi aku fall in love dengan langsir ni kan, dia punya besi tu. Gagah betul hari tu mengangkat besi panjang  ni dari Segama sampai dekat Wisma Merdeka sebab tiada parking. haha.

Kasi close up sikit. Kain hitam bawah tu jenis baldu yang super best. Memang jenis kualiti punya kain lah. Tak menyesal sebab kami ni jenis yang kalau pasang langsir, memang tak buka langsung. (buka jugalah kalau nak cuci,tapi pasang balik) Bukan hanya langsir tu untuk raya, pastu simpan. Tak tak! Kami terus pakai sampai satu masa dia dah betul-betul old school, baru tukar. ^_^ Selalu pakai langsir dalam lima tahun, baru tukar.

So, kalo yang sekitar Sandakan tu, boleh la direct terus pegi kedai aunty aku IDAMAN INDAH di area Bandar Indah Jaya. Dorang bukan setakat jual dan jahit langsir, tapi dorang salah satu dealer Vantage Collection dan English Home Deco.

p/s: bilalah aku dapat pegi Sandakan lagi. wuwuwu.

Labels: ,



PAST | PRESENT