Apa petua untuk menghilangkan batuk selsema selain BREACOL??
Thursday, December 2, 2010 | 12/02/2010 02:10:00 PM | 10 love(s)

Lambat betul start entry hari ni kan.. Hari ni terpaksa ter"kuarantin dalam rumah sebab mengalami batuk dan selsema secara tidak disengajakan selepas balik dari bercuti hari tu.. Uhuk-uhuk! Kesian deh.. Amat tidak selesa oo keadaan macam ni... terus muka jadi pucat lesi macam dalam gambar tuh.. Nasib baiklaah dekat kedai nenek aku ada breacol (kedai runcit bersebelahan rumah nenek aku).. x laa payah aku mo pegi town cari ubat lagi.. 
Nasib baiklaaa ada penyelamat yang berdekatan.. Tapi u olz ada petua lain yang ka, or petua nenek moyang untuk legakan batuk dan selsema ni?? okeh2!! aku tau la ada google search, aku boleh search petua segala tuh.. tapi reason aku mo tanya sini sebab aku mo taw yang dari korang yang pernah praktikkan apa-apa petua yang berkesan..(ceh, macam paksaan jaaa ! haha)
Memandangkan keadaan yang x berapa mo sihat ni, soo mood berblogging aku hari ni jatuh merundum sampai rambut aku jadi curly macam dalam gambar tuh.. dan dengan tidak sengaja aku menjadi comel berambut curly dan berbulu mata curly sambil mulut terngaga melihat skrin komputer sebab diserang virus!  Minta ampun maap la ah sebab masa tengah sakit ni la pegi merapu rapan dalam entry.. amat memalukan sungguh sangat betul!! bye!

p/s: i love my followers walaupun sikit!
tapi aku saaaayang dorang sebab korangla blog aku bertahan sampai sekarang..
dan sebab korang laa aku rajin update blog..
walaupun kadang2 aku malas,
tp sebab koranglah aku RAJIN!

Labels:



PAST | PRESENT